måndag 14 mars 2011

Lugn helg o lite nytt... .

Helgen har varit lugn. Jag o karln tog in på hotell i lördags (älskar hotell-frukosten)... vi hade 1.5 barnfri dag då min son hälsade på hos hans pappa.
Kärlek stod på schemat! Jag personligen tycker att man som förälder ska värdera egentiden ihop högt! Resultatet blir en lyckligare familj med utvilade föräldrar - det mår alla barn bra av! Vårda relationen - ta en dag ibland o njut av varandra!
Lördagen bestod av shopping på PO.P till lilla älsklingen.
Detta blev inköpen o ... nu är jag pank!


Jacka 895;-

Skalbyxa 545;-

Vindfleece 595;-

Tunnare mössa 125;-

Jag har alltid handlat alla ytterkläder på polarnopyret... tycker de har de mest slitstarka kläderna för lekande barn!
Dock inser jag nu att de va lite väl onödigt att köpa PO.P-kläder då man hade barn som inte än hade börjat förskolan. Men från förskole-åldern råder jag alla att köpa dessa kläder!
Sen är de ju så fina oxå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar