måndag 21 mars 2011

Familjen Jolie-Pitt... .

Hur många barn är för många barn..?. Hur många barn vill ni ha i er familj..?.
Detta är ett hett ämne o det känns som familjerna i Sverige växer.?.
Förr va det 2 barn / familj som var normen... nu känns det som fler och fler skaffar nr.3... ofta en liten "sladdis". Själv vill jag gärna ha 3 barn, men jag ska då ha tid me varje barn samt ha ork att ta hand om de barn jag har när jag är gravid.
Familjen Jolie-Pitt har ju sex barn, vilket jag först tänkte - HUR orkar dom..?.. men när Mr Brad på Oprah Winfrey berättade att de hade natt-nannys, dag-nannys, egen kock.. osv osv.. så kände jag att, ja - då är nog sex barn inte så jobbigt ;)
För övringt så gillar jag Angelina Jolie mycket, helt rätt enligt min åsikt att adoptera barn. Hon är även mycket engagerad i humanitära insatser för barns rättigheter och i arbete mot krig och svält. Få kändisar har bidragit med så mycket som familjen Jolie-Pitt.



(Bilder lånade från nätet)

Så himla fin bild !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar