onsdag 11 maj 2011

Hopp... .


Ibland blir det inte som man vill... . ibland tycker man allt är tungt. Då får man bli ledsen o gråta...  men sen måste man kunna resa på sig, torka bort tårarna och med gott mod blicka framåt. Min mormor sa alltid till mig att jag aldrig någonsin ska ge upp mina drömmar... - och det tänker jag inte göra.



Hoppas ni har haft en underbar dag i solen.. min dag har inte varit så bra.... .
 Men imorrn blir det en ny dag som kommer vara jättebra.. och om några få dagar är det dags igen att försöka få till en bebis... .



Glädje, beslutsamhet o kärlek gör en stark... .

3 kommentarer:

  1. Usch då, hoppas du känner dig bättre imorgon!

    Ja, de flesta klänningar sitter inte helt hundra när man har big boobs! Den jag hade på mig idag är inget undantag. Själva "bystdelen" slutar liksom lite för tidigt, och sömmen går liksom inte under bysten där den egentligen skall gå. Men va fan, det är ett världsligt problem :)

    Lycka till med bebisverkstaden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej:)
    Tack..ja man får torka bort tårar o ta nya starka tag o försöka baka bebis om nå dagar igen...- hoppas de tar sig då...

    Ja alltså detta me klänningar gör en tokig, så irriterande när sömnen sitter på halva rutten o den ska sitta UNDER bröstet liksom..de borde göra klänningar med olika kup-storlek faktiskt!
    Ska kika efter den du hade på indiska, superfin!
    Kram...!

    SvaraRadera
  3. Ja, såklart ska man inte ge upp!! Hoppas det går vägen.

    Lycka till!!

    //Karin

    SvaraRadera