lördag 28 maj 2011

Vita drömmar ... .

Hej hopp... .
Hoppas du mår bra..?. Här är det bara bra.. jag håller på o leta inspiration till kommande bygge av kök o inredning... .
- Vitt ska de självklart vara!
Jag älskar http://juliasvitadrommar.blogspot.com hon har sååå FINT hemma.. hennes blogg är en stor inspirationskälla i vårt kommande bygg-projekt!

Lite inspiration... .








Detta kök tittade jag på när jag o sonen va på IKEA o åt frukost där i morse.. det är lite för modernt men samtidigt älskar jag känslan när jag står i det o leker att det är mitt hihihi... Lite moderna höga via krukor o lekande barn medans jag bakar... . eller sitta med ett glas rött på kvällen över lite tapas med karln medans barnen sover... .
Hmmm... svårt så svårt... ska man ha ett modernt kök i ett hus i äldre stil...?..
Kram.. .

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du visar! Härligt med alla fina golv och Tolixar och precis min smak på färgskalan! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Från ninni
    http://minmami.blogspot.com/

    Tack!!!
    Ja jag har sökt o sökt efter fina vita grejjor inför inredningen hihi... ÄLSKAR IKEA köket... dock vet jag inte om det passar in i ett hus som är i stil med juliasvitadrömmar.... hmm..
    Du har sååå FINT hemma-älskar er vita trapp !!!

    KRAM

    SvaraRadera