fredag 27 maj 2011

Blombud o en barnfri eftermiddag... .

Hejsan!
Vilket regnväder... -supermysigt om du frågar mig.. jag har en otrolig kärlek till sommar-regn..  älskar stämningen som infinner sig.
Igår fick jag ett blombud från Malmö..det va från karln som arbetar där.. 30mil hemifrån. Vi väntar på BIM o hoppas så han skrev "Hoppas.. o jag saknar dig älskling... ." på kortet, självklart bröt jag ihop o börja gråta för jag blev så glad...hahaha..så typiskt mig.



Igår eftermiddag träffade jag upp en vän, vi har inte träffats på länge..har saknat henne så!
Det blev Cesarsallad med kyckling...mmmm..ljuvligt.. o massa skvaller o tjejsnack tills det va dags att hämta våra barn som båda hade en mormor resp farmor-dag.


Tre minuter senare va tallriken tom haha.. mums!

Ha en fin dag... . kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar