söndag 5 juni 2011

Ett litet pluss... .

Tänk att ett litet + kan göra en så lycklig... .
Första gången jag o maken 100% testade... så tog det sig... . jag kan inte fatta det - jag är GRAVID !!!
Det kanske har o göra med att jag åt så bra kost + tillskott.. jag vet inte..?..
Det kommer bli mitt 2a barn i min 2a förlovning.. . Vi håller på med hus-bestyr inför flytten, val av kök osv är stämplat... . men nu måste vi ju förbereda inför en liten babyhörna oxå ju...


(Bild lånad av Anne Geddes)

Jag kan inte fatta det... . lyckan är total.

Den lilla måste ju ha någonstans o ligga i vid mysiga promenader så jag har nu bestämt mig.. (äntligen).. Bugaboo... ska försöka finna en fin på Blocket... .



Jag vill gärna ha en i sand-färgen... .

Kram... .

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Är så glad för er skull!

    Jag har haft några olika baser genom åren men sand är min favvis som jag aldrig kommer göra mig av med. Tycker den är så fin! Den och denim har jag kvar nu, denim är himla fin den med. :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oj jag glömde helt av att svara på frågan! Jag har tyvärr inte den blekaste om våra barn blev till precis vid ÄL eller inte. Det blev som det blev! :D

    SvaraRadera
  3. TACK !!!
    Jag kan knappt fatta det hahah... otroligt lycklig!!! Dock kunde gärna illamåendet fått vänta iaf `EN månad...

    Ja din Bugga e såå FIN... sån ska de bli, jag kan INGET om Bugaboos vagnar o tillbehör osv så måste läsa på lite.. hoppas jag finner en fin på BLocket... tänker inte konsumera en i nypris...för dyr..
    KRAM Ninni

    SvaraRadera