fredag 3 juni 2011

Chokladbollar o sol... .

Hejsan!
Åhh vilken tropisk värme.. -underbart! Barnen o grannbarnen har haft vattenkrig medans mammorna solat <3
Vi har precis bakat chokladbollar.. . - vi älskar chokladbollar här hemma!

Recept på lite nyttigare chokladbollar... .

100g smör (lättare margarin)
3 dl fiberhavregryn
2 tsk vaniljsocker
0.75 (0.5) dl socker
3 msk kakao
1 tsk linfrö
2 msk kallt kaffe
2-3 dl kokos (att rulla dem i)




Mums... .

 
Ha en fin helg.. själv jobbar jag.... suck men men snart semester!
Kram... .

2 kommentarer:

  1. Hej och Stort Grattis till plusset :))
    alldeles alldeles unnnderbart ju!!
    Min första tjej blev till på äl (utan sticka men känner det pga värk) den andre lilla rackaren blev till helt vida konstigt fem dagar innan äl med avbrutet samlag!!! (oplanerat förståss) Jag har själv aldrig hört om det tidigare, googlade som tusan. Jag tror många gånger man är mer fertil efter man har vart gravid en gång. KRAM och LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  2. Ninni sa...

    Hejsan!!!
    Taco o tack... jag har inte riktigt fattat det än hahhaa.. såå GLAD o orolig o undrande o allt man är på samma gång hahhaa..!
    Vad kul.. tack för svaret.. jag undrar vad det kan vara för litet liv i magen såå SPÄNNANDE :)
    Grattis till dina fina döttrar- så söta!
    Ja..det stämmer.. har man varit gravid en gång har man 50% högre chans att bli det igen=)

    KRAM o tack igen:)
    Ninni

    SvaraRadera